Nadia de la The cemetery of books a fost o draguță și m-a invitat și pe mine să fac acest tag super drăguț și deși am trecut de ceva vreme de jumătatea anului nu aveam cum să nu accept.

1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în această parte a anului 2017?

Am o grămadă de favorite anul ăsta, pentru că toate editurile m-au surprins plăcut cu o mulțime de lansări care mai de care mai interesante. Totuși până acum Love&Gelato de Jenna Evans Welch este cu siguranță prima în top.

2. Cea mai bună continuare a unei cărți citite în 2017?

Am citit și iubit cu ardoare seria Alegerea de Kiera Cass și pot să spun că e una dintre cele mai fantastice și magice serii pe care am avut șansa să le citesc.

3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

Abia aștept să găsesc răbdarea și timpul necesar să mă apuc de Trei coroane întunecate de Kendare Blake, am auzit numai de bine despre ea, iar coperta e fantastică.

4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului?

Abia aștept ca scriitoarea Colleen Hoover să lanseze în octombrie cartea „Without Meritfiindcă o aștept încă de anul trecut.

5. Cea mai mare dezamăgire?

Aerul pasiunii de Brittany C. Cherry a fost o carte atât de aclamată, atât la noi cât și în străinătate, dar pentru mine pur și simplu nu a funcționat. Am încercat să trec peste cruzimea lui Tristan, dar la un momentdat am decis să renunț pur și simplu, fiindcă doar mă chinuiam să trec paginile.

6. Cea mai mare surpriză?

Aici cu siguranță o să pun pe listă cartea lui Kiersten White – Și mă întunec. A fost cu certitudine una dintre surprizele cele mai mari și cele mai plăcute în materie de cărți anul ăsta.

7. Noul autor preferat (debutant sau nou pentru tine)?

Mia Sheridan se numără printre noii mei autori favoriți și sunt foarte nerăbdătoare pentru o nouă apariție din partea ei și la noi.

8. Cel mai nou crush pe un personaj?

Oliver din Everything, everything de Nicola Yoon, asta probabil fiindcă e printre ultimele cărți citite și eu am tot timpul crush-uri pe personajele masculine, care se schimbă constant.

9. Cel mai nou personaj preferat?

Lada Drăculea din Și mă întunec, nu numai pentru că e una dintre cărțile mele preferate de anul ăsta, dar și din cauza caracterului ei neîmblânzit și reacților neașteptate pe care le are față situațiile în care este pusă.

10. O carte care te-a făcut să plângi?

Nu prea plâng când vine vorba de cărți, în cel mai rău caz doar mă întristez foarte tare, iar Vocea lui Archer a fost printre cele mai sensibile și melancolice lecturi care mi-au ajuns pe mână.

11. O carte care te-a făcut fericită?

Asta e o întrebare capcană. Toate cărțile mă fac fericită. Probabil as merge ca exemplu cu Love&Gelato.

12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ați văzut-o anul ăsta?

Am văzut ecranizarea după Fallen de Lauren Kate şi n-aş zice că e cea mai bună, dar a fost cea care mi-a plăcut cel mai mult.

13. Recenzia preferată scrisă până acum?

Pffff, greu de ales. Pun foarte mult suflet în toate recenziile pe care le fac, deci nu am o favorită.

14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul acesta?

Am primit ediția US de la Maybe Someday de Colleen Hoover care e scriitoarea mea favorită.

15. Ce cărți trebuie să citești până la sfârșitul anului?

În capul listei se află cu siguranță Trei coroane întunecate şi Blestemul câştigătorului.

Mulțumesc din suflet pentru acest tag şi vă provoc şi pe voi să luați parte la el. ❤

Pupici,

Anita.

6 gânduri despre „Tag: Mid-year book freak out

  1. Fain, uite asa simt ca te cunosc mai bine.
    Am ramas surprinsa cand ai spus ca nu te-a prins cartea „Aerul pasiunii”, mie mi-a placut enorm, e acolo pusa bine langa celelalte cateva carti de pe locul unu, din topul meu.
    Si daca ar fi sa iti raspund la o intrebare din toate, cartea ce m-a facut fericita, este „Vocea lui Archer”, am fost tare mandra de evolutia personajelor, de ea ca a fost atat de tare si ambitioasa, un personaj tare frumos conturat, iar el ca a avut atata vointa, chia faptului ca la final, cu totii am fost fericiti.

    1. Ştiu, m-am simțit foarte rău că nu mi-a plăcut, mă aşteptam să mă prindă pentru că părea genul meu. Din păcate n-a fost să fie.

      Dacă doreşti poți să faci întreg tagul 😙😙 pupici ❤

Lasă un răspuns

