Nu îmi ia prea mult să mă gândesc imediat la cel puțin 3 serii pe care nu le-am atins în viața mea deşi blogerii mei favoriți le-au citit, le îndrăgesc şi le recomandă. Poate au fost de vină circumstanțele sau poate am fost de vină eu, dar că m-am gândit să îmi împart inexperiența (ruşinea)😂 cu voi şi să vă arăt că merit să aruncați cu roşii în mine. 

Aş prefera să nu o faceți totuşi

1. Harry Potter – J.K. Rowling

Ahhh seria asta din păcate nu mă atrage deloc şi nu ştiu din ce motiv, pentru că nu am citit din ea nici o pagină. Am văzut pe alocuri filmele (spun asta pentru că le prindeam atunci când apăreau la TV, unde cred că erau oricum redate aleatoriu) şi nu m-au impresionat prea tare. Sunt o grămadă de aluzii pe Tumblr, Facebook şi Instagram cu legături spre seria asta, dar eu pur şi simplu nu mă pot convinge s-o citesc. 

2. Divergent – Veronica Roth

Nu există carte, duologie, trilogie, serie sau ce-o mai exista la care eu să fi fost spoilerită mai mult decât la seria asta. Am văzut primul film, al doilea m-a cam plicitisit şi al treilea ştiam cum se termină. Finalul de la Allegiant a apărut peste tot după ce filmul a început să ruleze în cinematografe şi deşi am încercat să trec cu vederea mega spoilerele, n-am putut să citesc cărțile. Începusem volumul unu şi am ajuns undeva la jumătate, dar am renunțat. Îmi pare super rău de ea pentru că Theo James e un baaabe😍 în rolul lui Four. 

3. Trilogia Grisha – Leigh Bardugo

Motivul pentru care n-am citit încă seria asta este pentru că nu găsesc în stoc volumul doi. Sunt şi un pic reticentă pentru că am citit Banda celor şase ciori (pe care o ador oricum şi nu aş da-o pentru nimic în lume) şi mi-e teamă ca s-ar putea să îi ia din farmec. Din câte am înțeles cele două serii sunt localizate în acelaşi Univers şi au o oarecare legătură. Rămâne de văzut, dacă găsesc cartea a doua şi dacă o să mă apuc cu adevărat de serie. 

4. Instrumente mortale şi Dispozitive infernale – Cassandra Clare

Ar putea veni ca un şoc pentru unii dintre voi faptul că n-am citit încă seriile Cassandrei Clare având în vedere faptul că 99% din cititorii pasionați au devarat-o şi o iubesc ca pe o rudă. 😂 Ceea ce este şi mai şocant pentru mine este faptul că nici macar nu ştiu în detaliu despre ce e vorba în serii şi nu am nicio informație oricât de mică despre ea. Sper să rămână aşa până când încep să mi le cumpăr şi, evident, să le citesc căci după cum se poate vedea am o mare problemă cu spoilerele.

Seria în ediția asta are nişte cotoare superbe ❤

5. Labirintul – James Dashner 

O altă serie pe care n-am citit-o din pricina faptului că m-am uitat la film înainte de asta. Nu am de ce să mă plâng mi-a placut enorm şi ideea mi s-a părut genială, însă am încercat să citesc prima carte în engleză şi nu mi-a ieşit. Am pus-o deoparte şi a rămas deoparte de vreun an şi ceva. 

6. Al cincilea val – Rick Yancey

De data asta n-a mai fost filmul de vină. De vină au fost toate recenziile negative şi faptul că este o invazie extraterestră care la modul cel mai personal, nu e pe gustul meu. Am citit distopii, m-am mai uitat la filme de acţiune, dar ideea asta îmi pare prea uzată. S-ar putea să mă înşel şi în fapt chiar să fiu atrasă de ea, nu spun că nu este o serie bună, chiar mă bucur dacă vouă v-a plăcut, dar mai are de aşteptat mult şi bine până să ajungă la mine. 

7. Cântec de gheață şi foc – George R. R. Martin

Ei, probabil că nu sunteți surprinşi nici de faptul că n-am citit GoT şi nici n-am văzut serialul. La drept vorbind, seria asta e destul de intimidantă cu cele 10 mii de cărți în nu ştiu câte volume. S-ar putea să mi le cumpăr la vară, mai tot ochesc după oferte pe ici pe colo, dar mă mai gândesc. 

8. Percy Jackson şi Olimpienii – Rick Riordan 

Am văzut, dacă nu mă înşel, probabil jumătate din prima parte a filmelor, şi da Logan Lerman arată demențial. Acum cred ca motivul principal pentru care n-am citit seria asta cred că e lungimea şi faptul că am văzut o grămadă de ediții ale cărților si nu ştiu pe care să o iau, sau care e cea potrivită. Sunt foarte confuză cu privire la ele, dar chiar m-ar interesa să le citesc. 

Cam atat pentru azi. Voi ce serii populare nu ați citit?

3 gânduri despre „Serii populare pe care nu le-am citit (încă)

Lasă un răspuns

