Hahahaha, e 201…7 (!)

N-am apucat să scriu nimic ca lumea legat de anul trecut şi de surprizele literare pe care le-am avut. Anul 2016 poate n-a fost cel mai grozav din multe puncte de vedere, dar să fiu sinceră când vine vorba de citit, literatura nu a încetat să mă impresioneze. Au început să apară stiluri noi, idei noi, dacă până acum credeam că imaginația le-a fost dusă la extrem, nu m-am înşelat niciodată mai mult în privința autorilor – fie ei cu experiență sau debutanți.

Am observat că am o mare tendință să mă feresc de autorii români şi regret profund asta, sunt sigură că avem o mulțime de scriitori talentați. In 2017 cu siguranță am să schimb acest lucru, dar deocamdată am de prezentat doar traduceri, sau cărți pe care le-am citit în limba engleză. Sunt o mare iubitoare a limbii anglo-saxone şi ca să păstrez înțelesul am preferat să citesc originalul.

Ca să nu mă lungesc prea mult şi să nu vă rup din timpul prețios trecem direct la ceea ce ne interesează.

1. Me before you – Jojo Moyes

Nu o să vă recomand Me before you dacă sunteţi slabi de inimă. Nu o să v-o recomand dacă vă aşteptaţi să găsiţi o poveste clişeică peste care o să treceţi uşor. Dar v-o recomand cu toată inima dacă vreţi să descoperiţi o poveste de viaţă fabuloasă despre iubirea care nu poate vindeca orice, dar care reuşeşte să îţi ofere cele mai frumoase amintiri.

Recenzia completă o găsţi aici. 

wp-image-547624168jpg.jpg

 

2. Zece respiraţii scurte – K.A. Tucker

Povestea de iubire din cartea asta mi-a înmuiat picioarele şi mi-a făcut mâinile să tremure, ca să nu mai vorbesc de faptul că aproape am plâns spre final – pentru că asta fac finalurile bune, pe care le vrei, dar care te despart în acelaşi timp de personajele tale favorite. Nu îmi venea să mai las cartea din mână deşi m-am lungit vreo 3 zile cu ea pentru că nu voiam să o termin.

Recenzia completă o găseşti aici.

12 gânduri despre „7 cărți pe care le-am adorat în 2016

  1. Frumoase carti. Doar „Inainte sa te cunosc” si „Zece respiratii scurte” le am citit in 2016 . Restul urmeaza in 2017. Sper 😉

Lasă un răspuns

