Să vă dau… să nu vă dau spoilere?

Am impresia că orice aş spune ar putea fi o parte importantă, aşa că încerc precum în majoritatea recenziilor să vă dau detalii fără să stric farmecul poveștii. Te doresc este prima carte pe care am citit-o în 2017 şi pot spune că am început anul destul de frumos alături de ea.

Teresa Hamilton e unul dintre cele mai drăguțe și mai puternice personaje pe care l-am întâlnit într-un roman YA. Are o grămadă de lucruri care ii atârnă pe umeri şi totuşi cumva, reuşeşte să le facă față cu brio.

Nu e nici pe departe mulțumită de colegiul la care a ajuns, din cauza accidentului nefericit în care şi-a sucit genunchiul şi din pricina căruia nu mai poate merge la şcoala de balet la care şi-a dorit să ajungă. Trebuie totuşi să se împace cu ideea, pentru că viața se întâmplă şi uneori întâmpinăm lucruri pe care nu le putem controla.

Ştia că e inevitabil să nu se întâlnească cu el, dar Jase Winstead nu se lasă prea mult aşteptat să apară în peisaj şi asta o cam zguduie din temelii pe Teresa. Amândoi ştiu că e nevoie să pună un zid între ei (poate chiar Marele Zid Chinezesc, dacă e să mă întrebați pe mine) fiindcă Jase e prietenul cel mai bun al fratelui ei şi n-ar putea să îşi permită să îi facă vraişte în viaţă, după ce ea încă îşi revine din relația eşuată pe care a avut-o şi dezamăgirea cauzată de colegiu.

Dar cine dă doi bani pe reguli? 

Jase şi Teresa sunt ca doi magneți la poli opuşi care se atrag chiar şi de la mare depărtare. Faptul că au avut parte de o mică escapadă în trecut nu îndulceşte cu nimic situația. Cred că puteam să tai tensiunea cu cuțitul în timp ce răsfoiam paginile şi chicoteam la fiecare replică acidă sau comentariu hilar. Jase face lucruri care nu îl caracterizează pentru Tess. Tess vede schimbarea din el şi când totul pare aproape perfect, lucrurile se năruie. Şi o iau de la început.

J. Lynn croşetează o poveste în stilul ei caracteristic, cu momente în care îți vine să te usuci de plâns şi momente în care râzi atât de tare încât ai impresia că te spargi… sau aşa a fost doar la mine? Am adorat primul volum al seriei când l-am citit anul trecut şi deşi acesta nu mi s-a părut la acelaşi nivel tot mi-a plăcut.

I-am dat 4 steluţe din 5 pe Goodreads şi v-o recomand cu mare drag.

img_20161118_102558

img_20170102_113901_439

img_20161010_142951

6 gânduri despre „Te doresc – Jennifer L. Armentrout (J. Lynn)

  1. daca ar fii sa aleg care mi-a placut cel mai mult din cele trei carti din aceasta serie,pe aceasta as alege-o,nu stiu de ce,dar mi s-a parut ca are ceva special care sa te faca sa vrei sa o recitesti iar si iar

Lasă un răspuns

