Yaaaaay! Ăsta e primul meu book tag pe blog şi îi mulțumesc mult de tot lui Jesse de la jessebooksworld.wordpress.com pentru oportunitate ❤ eşti tare Jesse! 

Get in shape: name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

  • De obicei cărțile de la editura Rao nu îmi încap pentru că au formatul mult, mult mai mare decât restul cărților hard back pe care le am în bibliotecă. 
Asta este cea mai mare carte din biblioteca mea.

Eat healthily: name a book you feel was good for you to read

  • Ei, asta e mai complicat… E greu de zis pentru că simt că toate m-au ajutat într-un fel sau altul. Aş putea să dau drept exemplu Mănâncă, Roagă-te, Iubeşte că tot mi-a venit azi în mână în timp ce curățam în bibliotecă. E foarte interesantă şi m-a ajutat să mă deschid un pic mai mult spre a mă înțelege de una singură. 


Read more
: name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet:

  • O am de aproape jumătate de an şi nu ştiu de ce continui să amân s-o citesc. Este vorba de Şi-am privit cu toții spre cer de Tommy Wallach, şi îmi place coperta, îmi place descrierea, dar nu mă pot apuca de ea. 😟

Quit caring about what others think: name a book you kept going back to even though you had finished it

  • Hihihi chiar îmi doream sa fie şi o astfel de întrebare. Întimidare de Penelope Douglas -pentru simplul fapt că am citit-o de cel puțin 5 ori în 2016 şi nu mă pot dezlipi sentimental de ea. 😂


    Save more money
    : name a book you got for a really good price

    • Asta e o chestie care se aplică pentru toate cărțile pe care mi le cumpăr. Mereu caut oferte la juma’ de preț sau reduceri cât mai mari. Nu numai că salvez bani, dar aşa am oportunitatea să iau două cărți la preț de una. 😜


    Be more organized
    : how do you organize your bookshelf?

    • Momentan e pus după culori şi un pic pe genuri (ya/fantasy). 
    • (Astea nu-s nici jumătate din ele)

    Be punctual: shortest and longest time it took you to read a book

    • Cel mai lung mi-a luat cam un an jumate. Cel mai scurt cam 5-6 ore. 


      Go out more
      : what book made you isolate yourself from the outside world?

      • Hopeless de Colleen Hoover ❤ (şi restul cărților ei, pentru că e grozavă şi o iubesc).


      Be unique
      : what was your favourite book of 2016?

      • Nu există numai una, nu aş putea să aleg când am fost atât de obsedată de ele. Six of crows, pentru genul fantasy, It ends with us şi Urgia şi zorile pentru romance.

      Be more personal: what book are you waiting for the most this year?

      • Traducerea volumului Crooked Kingdom de Leigh Bardugo şi a volumului The rose and the dagger de Renee Ahdieh ❤❤❤

      Really, resolutions?: what book do you promise to read this year?

      • Vreau mult de tot să citesc seriile The Lunar Chronicles şi A court of thorns and roses.  

      Mulțumesc mult din nou Jesse şi provoc mai departe blogurile:

      Printre rânduri de cerneală

      Fantasy and YA books 

      Glasul literaturii

      Dreams have wings 

      Reading after midnight 

      Şi pe oricine altcineva doreşte să mai facă tagul ăsta super drăguț ❤

      O săptămână frumoasă tuturor! 😘

      Kisses, xoxo.

      10 gânduri despre „New year’s resolutions (Book tag)

      1. Ahhhh ^-^ Ce drăguț! Mulțumesc mult de tot pentru tag (am să-l fac cât mai curând <3)! :*

        Și eu vreau să-mi iau Și am privit cu toții spre cer, însă aștept să mai termin de citit din cărțile pe care le am deja în bibliotecă ^^”

        Și la ultima întrebare – și eu îmi doresc super mult să citesc cele două serii (mai ales că sunt/vor fi traduse și la noi ^-^)

        xx

      Lasă un răspuns

