Sunt sigură că nu e doar perioada mea favorită din an şi ştim cu toții că nu e o ruşine să îți faci cadouri singur. Mi-am înjumătățit lista cu dorințe şi pe restul le las pentru la anul. N-o să vă mint, m-am cam lăsat dusă de val şi am zis că nu e timpul să mă opresc, măcar acum.

În ultima vreme am citit numai cărţi fantasy şi după ce am pus comenzile pe site-urile de cărţi mi-am dat seama că tot ce am comandat face parte din acestă categorie. Nu că mi-ar părea rău, la drept să vă spun. Toate cărţile sunt în limba engleză, fiindcă mie îmi place mai mult aşa, dar dacă am detalii despre traduceri o să vi le ofer, nu vă temeţi.

Încep cu o serie pe care o văd zilnic peste tot – Facebook, Instagram, Youtube, este peste tot. Din câte am înţeles este în traducere la editura Epica, dar am fost prea nerăbdătoare să mai aştept până în 2017 şi le-am achiziţionat acum. N-a fost foarte greu să pun mâna pe ea căci urmăresc de mult timp site-ul Okian.ro, iar cu ocazia asta pot să vă spun şi câteva cuvinte despre ei. Am pus comanda acum o săptămână şi am fost anunţată că de obicei durează de la două până la patru săptămâni. M-am întristat puţin fiindcă eram sigură că o să o primesc după Crăciun, dar astăzi tocmai când mă spălam pe cap m-a sunat curierul să mă anunţe că am primit un colet şi că mă aşteptă la uşă. Nu vreţi să ştiţi cum am zbughit-o afară, arătând ca monstrul din Loch Ness şi cu un prosop cât Taj Mahalul însuşi înfăşurat în jurul capului. Ce îmi place foarte mult la Okian e faptul că au cam tot ce este pe piaţă la momentul actual în materie de cărţi Young Adult – versiuni atât în engleză cât şi în română şi foarte rar au cărţile ieşite din stoc. Sunt serioşi şi perspicace şi cu siguranţă o să mai apelez la ei.

Gata cu vorbăria, vă las să vedeţi pozele. (Am avut noroc de lumină bună azi.) Yaaaayyy!

Sunt puţin spus superbe! Ador faptul că au coperţi lucioase şi e o serie destul de generoasă din punct de vedere cantitativ – volumul 4 are peste 800 de pagini. Urăsc să văd că cineva face o serie doar pentru că, ştiţi voi, scrie „trilogie” pe ea şi fiecare volum are doar 150 de pagini, când toată informaţia poate fi cuprinsă într-o singură carte.

Ştiu că mai sunt 2 cărţi din serie: Stars Above şi Fairiest, dar sunt spin off-uri şi m-am rezumat doar la acestea momentan.

***

Trec acum la o altă serie mult iubită şi anume seria A court of thorns and roses de Sarah J Maas. Primul volum a apărut la editura Rao, dar să fiu complet onestă nu mi-a prea plăcut cum arată scrisul de pe coperta în română şi am refuzat să o iau. Într-adevăr e cartonată şi sunt sigură că ar arăta super în raftul de cărţi, dar meh, nu mă prea încântă.

Am găsit o ofertă super tare pe Elefant.ro în săptămâna cu Black Friday şi am dat mai puţin de 22 de lei pe fiecare volum. Era ca şi cum le-aş fi primit pe o tavă de argint şi n-am putut să spun nu.

Am mai pus mâna pe o carte de-a autoarei care face parte din seria Throne of Glass şi anume Queen of shadows. Acum vine partea amuzantă, nu am citit nici măcar volumul unu, iar ăsta este volumul 4 şi l-am achiziţionat pentru că devin nebună când văd o ofertă şi am luat cartea cu vreo 65% reducere. Coperta oricum arată demenţial şi am încă o carte de +500 de pagini la colecţie, hi hi.

Primele trei volume sunt traduse la editura Rao şi la fel ca în cazul seriei ACOTAR nu m-a atras fontul coperţilor.

                                    ***

Iar pentru că am lăsat ce-i mai bun la final, vă prezint cartea de care sunt cea mai fericită că e în mâinile mele – Six of crows de Leigh Bardugo. Vreau să smotocesc cartea asta şi să o îmbrăţişez şi să o pup până când se satură, pentru că la modul cel mai sincer o iubesc. Leigh Bardugo e de acum înainte pe locul unu în topul autorilor mei preferaţi. Povestea pe care a creat-o e minunată, genială, îl iubesc pe Kaz, iubesc acţiunea, iubesc celelealte personaje. O să pun o recenzie în curând, prosibil mâine, în care o să ridic în slăvi cartea asta, nu vă faceţi griji. 😉

Am luat-o tot de pe Elefant, pe amândouă de fapt, şi am prins-o super ieftin, înainte să citesc varianta românească. Ceva îmi spunea că o să îmi placă, ştiam eu. ♥

Si o poză de grup :))

4 gânduri despre „X-MAS BOOK HAUL

    1. Mulțumesc din inimă ❤ n-o să te mint m-au cam costat :)) dar a meritat cu vârf şi îndesat, sunt foarte mulțumită acum. Sunt sigura că mosul o să îți aduca şi ție ce îți doreşti, pupici 😘😘

Lasă un răspuns

