După ce am citit (şi iubit la infinit) seria Lux, singura scriere a autoarei apărută la noi, am ştiut instant că J.L. Armentrout o să devină una dintre autoarele mele favorite din toate timpurile. Modul ei lejer de a scrie şi de a te face să te îndrăgosteşti de personajele ei m-a fermecat definitiv. 

Te aştept este o carte dulce – amară; tratează un subiect delicat, dar este în acelaşi timp foarte amuzantă în stilul caracteristic al lui Jennifer. 

Am îndrăgit-o enorm pe protagonistă pentru felul ei sincer de a fi. Avery Morgensten îşi dovedeşte independența la doar 19 ani, după ce se mută în partea cealaltă a țării ca să scape de tirania părinților care vor să îi dicteze într-una viața. N-a fost o decizie pripită şi deşi ar părea o nebunie şi o dovadă de egoism, dacă o să citiți cartea o să înțelegeți că nu e deloc aşa. 

Cam Hamilton deşi este prezentat ca fiind tipicul adolescent după care sunt înnebunite fetele mi s-a părut ceva mai mult decât atât. Poate că sunt eu nebună, dar Cameron este ceva de vis. Încăpățânat şi perseverent, mi-a dovedit că merită aprecierea fiindcă nu renunță să îi ceară lui Avery să iasă cu el după ce primeşte vreo 20 de refuzuri pe puțin din partea ei. Nu este genul de băiat care să se manifeste ca un apucat şi se vede că de cele mai multe ori o întreabă în glumă. Dar de la glumă până la iubire e un pas mic, cu toții ştim asta. 

Recunosc că am tras de mine la început ca să trec de primele 50 de pagini şi mă bucur că am făcut-o. Mă aşteptam să o termin repede, dar cartea mi se pare foarte lungă şi cuprinzătoare. Sunt o mulțime de momente amuzante/ dulci între protagonişti şi mă trezeam râzând de una singură pe stradă când îmi aminteam de ele. 

Personajele secundare fac totul să pară mult mai realist, prin reacțiile lor exagerate, comportându-se exact aşa cum mi-aş imagina eu că aş reacționa în locul lor. E greu de explicat, dar dacă citiți o să înțelegeți. 

Ştiu că nu e o carte perfectă şi are micile ei defecte, dar asta nu m-a oprit niciodată să mă bucur de lectură. Sunt sigură că dacă o citiți o să vă lăsați la rândul vostru purtați de val. Am citit-o in mai multe zile, când aveam diferite stări psihice şi oricum aş fi fost cartea asta tot a reuşit să îmi ridice moralul. 

I-am dat 4 steluțe din 5 pe Goodreads, pentru că Te aştept a fost pentru mine mai mult decât o simplă poveste. Este speranța că după ce treci prin lucruri inimaginabil de groaznice întotdeauna există o a doua şansă. Şi la urma urmei de asta citim, nu? Pentru finalurile fericite. ❤

Kisses, xo 
~A. 

4 gânduri despre „Te aştept – Jennifer L. Armentrout

Lasă un răspuns

