Dacă ajungi să mă cunoşti cât de cât ştii sigur că printre primele lucruri preferate de mine când vine vorba de cadouri sunt cărţile. Iar de ziua mea (5.09) am primit o grămadă de bucăţele de fericire de acest gen şi m-am gândit că aş putea să vă prezint primul meu book haul oficial.

Mă gândesc serios să fac peste câteva zile şi unul cu toate cărţile pe care mi le-am luat vara asta de când am început să fac recenzii pe blog, dar trebuie să mă organizez foarte bine pentru că-s foarte, foarte multe.

Acestea fiind spuse, o să las pozele să vorbească de la sine, iar după ce termin să le şi citesc vă asigur că o să le fac pe rând recenzie.

After you – Jojo Moyes

După cum bine ştiți aveam dinainte Me before you, dar am decis ca arată draguț amândouă în aceeaşi poză.

Colleen Hoover – Confess; nu mă mai satur s-o privesc!!!

Cea mai nouă apariție a lui Colleen – It ends with us.

November 9
Frumoasa Maybe Someday 😻

Poză bonus cu toate cărțile lui Colleen pe care le am ❤

Şi o carte pe care mi-am dorit-o mult – O mie de nopți de E.K. Johnston apariție nouă la editura Trei

Cam atât cu acest mic book haul şi sper să ne vedem cât mai curând cu o recenzie pentru cartea pe care o citesc acum – Răniţi de Jasinda Wilder.

Kisses, xo

10 gânduri despre „Birthday book haul

  1. Vaaiii, ce de cărți frumoase! Vreau și eu! :)) Să te bucuri de ele și să le citești cu drag! >:D<
    P.S. Chiar dacă a trecut ziua ta, abia acum ți-am descoperit blogul, așa că îți doresc la mulți ani fericiți!

Lasă un răspuns

