Woah! Salutări din minunatul meu pat pufos de unde tocmai am terminat de lecturat o carte despre care (deşi, mda, mai am încă vreo 5 cărţi care aşteaptă recenzii) nu pot să nu vă povestesc.

Synopsisul m-a luat prin suprindere când căutam ceva nou de citit pe net şi n-am stat să mă gândesc de două ori înainte să pun mouse-ul pe ea şi s-o comand. O am de luna trecută deja, dar am suferit cumplit de o lipsă de interes în materie de citit şi nu m-am mai apropiat de o carte de vreo două săptămâni. Pfiu, bine că a trecut.

Totuşi cartea asta, prin simplitatea ei m-a atras şi am terminat-o într-o seară plus dimineaţa următoare (fiindcă m-a răpus oboseala), ceea ce zic eu e destul de repede.

Justice Drake este instructor personal… de sex. El învaţă femeile bogaţilor cum să le ofere acestora nopţi de neuitat şi să le îndeplinească cele mai ascunse fantezii. Şi totul merge ca pe roate: pe lângă faptul că e stabil din punct de vedere financiar şi arată ca scos din cutie, are propria *oază* – Oasis se numeşte centrul său de „recreere”, fără paparazzi şi departe de ochii curioşilor. Femeile semnează contracte de confidenţialitate prin care îşi asumă că nu îi vor da în vileag identitatea sau înfăţişarea, iar toată lumea iese în câştig.

Asta până când apare în cadru Ally Carr. Şi trebuie să ştiţi că e uimitoare. Iubesc modul ei natural de a fi. Lui Ally nu îi pasă de haine, de ce i se pune în farfurie sau dacă trăieşte în lux. A fost crescută într-o familie bogată, a mers la o şcoală de elită, iar toată lumea s-a aşteptat să se căsătorească cu un bărbat de talia ei, ca totul să fie lapte şi miere. Ceea ce forţată de împrejurări a şi făcut. Acum soţul ei o înşală, iar Ally crede că totul se întâmplă din vina ei.

Justice dă tot ce-i mai bun din el ca să nu cadă în vrejele fermecate ale femeilor cu care lucrează. Faptul că a mai fost câte una care a scăpat, n-a reprezentat vreo problemă până acum, dar Ally… Ally e complet interzisă pentru el. Atracţia ce se leagă între ei nu poate fi negată, iar bărbatul se luptă practic cu morile de vânt.

„Mă îndrept spre cea mai apropiată draperie şi mă uit afară, cu telefonul încă la ureche. Regret imediat ce privirea îmi cade asupra ei, atât de strălucitoare, frumoasă, vie.
Nu vreau pe cineva strălucitor frumos şi viu. Vreau pe cineva întunecat, necinstit şi ruşinos. Asta merită oamenii ca mine.” 

Spuneţi-mi voi că nu v-aţi îndrăgostit deja de el.

Vizitele lui Ally se desfăşoară în intimitatea casei lui Justin, unde cei doi mănâncă mai tot timpul îngheţată (aroma ei preferată) şi povestesc despre viaţa lor, descoperindu-se unul pe celălalt încetul cu încetul. Relaţia lor se bazează pe prietenie şi respect, înainte de toate, de aceea a fost un fel de palmă primită peste faţă când am văzut ce bărbat elegant e el şi cât de multă consideraţie îi poartă lui Allison. Am ţopăit de extaz văzând cât de lin se aşează totul.

„Rămân cu ochii spre cer, dar o văd pe ea. O văd încă din ziua în care a păşit în casa şi în viaţa mea, cu părul de foc şi ochii născuţi din stele.”

Situaţiile amuzante sunt la tot pasul, nu îmi amintesc să fi râs aşa de mult la o carte de ceva vreme. Autoarea ne oferă numai replici savuroase şi isteţe din partea protagoniştilor. Cei doi sunt uşor de plăcut şi deşi sunt firi total opuse se completează perfect.

Cartea are totuşi goluri din anumite puncte de vedere: personal, n-am înţeles pe nicio parte locaţia acestui resort. Apoi, a fost un eveniment legat de soţul lui Ally, care de asemenea a picat cam din plop. Pe la final lucrurile au fost puse prea repede în mişcare şi aş fi vrut ca totul să fie mai detaliat. Dar să lăsăm relele la o parte.

Lectura a fost revigorantă şi m-a binedispus. Deşi am citit-o relativ repede, aş fi vrut tot mai mult (dar asta vor toţi cititorii pasionaţi, deci nu-i bai). Cartea a fost cu siguranţă genul meu, dar nu o recomand dacă sunteţi timizi sau nu aveţi o gândire cât de cât matură din cauza limbajului explicit.

Nu regret nici 5 minuţele şi v-o recomand cu cel mai mare drag! ♥

4/5 ❤

ok

Ps: Am postat o poză a cărții pe instagramul blogului, iar autoarea care mi se pare de-a dreptul minunată mi-a şi răspuns!!!

Kisses, xo

 

 

11 gânduri despre „Pervertirea – S.L. Jennings

  1. imi place prezentarea ta,iar cine e”timid”cum spui tu nu trebuie sa citeasca carti „eroscop”;dar in fond totul inseamna viata.multumesc eram curioasa

  2. Super. De abia astept sa o citesc. Nu mai era pe stoc pe elefant.ro dar o cumpar eu la un moment dat.
    Frumoasa recenzia ta 🙂

Lasă un răspuns

