Mulţumesc foarte mult fetelor de la Three Raven Feathers pentru nominalizarea la această mică „leapşă”. Chiar nu mă aşteptam la o aşa supriză frumoasă. U rock!!!

 

wp-1470079474522

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

  • Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
  • Listează regulile în postarea ta.
  • Afişează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
  • Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
  • Scrie zece lucruri random despre tine.
  • Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
  • Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

10 lucruri random despre mine: 

  1. Nu îmi plac ciupercile.
  2. Vreau să vizitez Praga.
  3. Îl ador pe Shawn Mendes.
  4. Urăsc dramele pentru atenţie.
  5. Cu câteva seri înaintea examenului de bacalaureat am stat şi am citit o carte până la 5 dimineaţa.
  6. Îmi pierd repede interesul pentru chestiile care alteori mă extaziau.
  7. Îmi plac chestiile strălucitoare.
  8. Ador mirosul de cărţi noi şi cafea proaspătă.
  9. Judec cărţile după copertă.
  10. Nu îmi plac trilogiile sau cărţile cu mai multe volume. Pur şi simplu mă deprimă şi cred că mulţi fac asta doar din raţiuni economice.

Întrebările primite de la fete:

  1. Ce carte are cea mai frumoasă copertă, din punctul tău de vedere?

Asta e o alegere destul de grea, dar uitându-mă prin bibliotecă şi gândindu-mă la ele am să aleg Hopeless de Colleen Hoover pentru că totul absolut tot ce e pe copertă are legătură cu cartea.

2. Cât de des oferi cărți drept cadou?

Din păcate am oferit de maxim trei ori pentru că persoanele apropiate mie nu sunt mari fanatici când vine vorba de citit.

3. Colecționezi semne de carte?

O da! Am cinci, dar încă continui să adun.

4. Ce gen literar îndrăgeşti cel mai mult?

Uhhh… e ca şi cum ar trebui să aleg între cele două mâini. Îmi plac atât cărţile TeenFic cât şi cele Fantasy. Sorry, dar chiar nu pot alege.

5. Care este personajul cu care te identifici cel mai bine?

Hm, sunt aspecte care seamănă între mine şi o mulţime de personaje, dar probabil Annabel din Ascultă-ţi inima de Sarah Dessen.

6. Dacă ar trebui să alegi a fi o creatură fantasy, care ar fi aceea?

Clişeic, ştiu, dar vampir. Cu siguranţă aş fi vampir.

7. Există o carte care nu ți-a plăcut absolut deloc?

Din păcate am renunţat la multe lecturi şi mi-am pierdut timpul cu altele, chinuindu-mă să le citesc, deci da. (Scuze Lolitei lui Nabokov, dar chiar n-am putut să trec nici de 20 de pagini.)

8. Care este cel mai impresionant personaj negativ pe care l-ai întâlnit?

Ruby din Supernatural. Fata aia m-a minţit efectiv până în ultima secundă şi eu am crezut-o fără să clipesc.

9. Ce carte te-a emoționat până la lacrimi?

În mod ciudat, n-a fost o carte publicată în adevăratul sens al cuvântului ci una de pe Wattpad. Am crezut că personajul principal o să moară şi am bocit 10 minute.

10. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte, care ar fi acela și de ce ?

Aş vrea să fiu Shazi din Urgia şi Zorile, pentru că îmi place la nebunie atitudinea ei şi bonus, aş trăi în orient.

Întrebările mele:
  1. Cu muzică sau fără muzică când citeşti cărţi?
  2. Ai împrumutat vreodată cărţi şi nu le-ai mai primit înapoi?
  3. Pe lângă faptul că citeşti, te-a tentat vreodată scrisul?
  4. Oferi atenţia cuvenită personajelor secundare sau preferi ca accentul să cadă numai pe protagonişti?
  5. Ai renunţat la vreo carte?
  6. Ai regretat vreodată că ai citit o carte?
  7. Cumperi cărţi deşi mai ai încă 10 care te aşteaptă?
  8. Îţi plac mai mult e-book-urile sau preferi varianta clasică, tipărită?
  9. Citeşti cărţi scrise de autori contemporani români?
  10. Ai un partener de citit cu care împarţi idei şi te sfătuieşti despre ce urmează să citeşti?

Majoritatea oamenilor pe care voiam să îi nominalizez deja au fost nominalizaţi, dar o să îi pun aici oricum. De asemenea cine doreşte poate să răspundă cu drag provocării şi să mă anunţe.

 

Three Raven Feathers

Cărţi cu colţi

The Sagittarius Books 

Praf de stele

6 gânduri despre „Liebster Award Nomination

Lasă un răspuns

