Wohoooo!!!

Mă simt foarte bine pentru că vă pot face cunoştinţă în sfârşit cu una dintre cărţile mele preferate de vara asta. Şi m-am gândit ce mod mai bun să îmi împart bucuria, decât să vă arăt o grămadă de poze frumoase pe care le-am făcut cu ea şi să vă povestesc amănunţit ce m-a atras aşa mult.

În primul rând personajele au fost divine.

the-distance-between-us-book-review-pic-02-by-casey-carlisle

Caymen Meyers lucrează în magazinul de porţelanuri al mamei sale, singura lor sursa de venit, loc în care vine şi din care pleacă în fiecare zi când merge la şcoală. Skye prietena ei cea mai bună (şi cam singura de altfel) îi e mereu aproape şi se comportă exemplar. Fără drame, fără certuri pentru băieţi. Caymen are un simţ al umorului pe care nu toată lumea îl înţelege. Nici măcar bogătanul care îi calcă într-o după masă în magazin.

„Îşi vâră telefonul în buzunar şi mă convoacă la el. Da. Convoacă. E singurul termen cu care pot să descriu mişcarea. Nici măcar n-a privit în direcţia mea, doar a ridicat mâna şi şi-a mişcat două degete spre el.” 

Numele lui este Xander (Alexander) Spence şi e putred de bogat. Deşi intenţia lui nu a fost să pară superior în faţa ei, Caymen nu poate să nu îl clasifice din prima ca fiind un înfumurat, pentru că toată viaţa ei a avut de a face cu astfel de oameni. Toate acestea se întâmplă de la prima pagină şi, cred eu, este punctul în care te decizi dacă îţi place sau nu ceea ce citeşti.

Povestea în sine, am văzut că nu a impresionat multă lume. Bloggerii din afară au pus-o şi pe listele cu *nu citi asta vreodată*. Personal eu am început-o fără niciun fel de aşteptări şi cred că asta a fost cel mai bine. Dialogurile sunt pline de replici amuzante. Xander dovedeşte că e mai mult decât fiul răsfăţat al familiei. Caymen te surprinde cu fiecare replică sarcastică.

Cei doi protagonişti se confruntă cu aceeaşi problemă: vor fi moştenitorii unor afaceri care nu le fac plăcere şi nu îi fac sub nicio formă fericiţi. Astfel decid să ia parte la întâlniri prin care vor descoperi ceea ce vrea fiecare dintre ei. Xander o duce în locuri pe care ea nu şi le-ar permite niciodată, iar Caymen îl duce în locuri pe care el nu şi le-ar fi imaginat niciodată că o să le vadă. 

De ce s-ar putea să nu îţi placă? Acţiunea descurge destul de încet, nu sunt „atingeri electrizante” între cei doi, primul lor sărut apare destul de târziu în carte şi finalul a fost scris un pic cam fugitiv.

De ce o să îţi placă cu siguranţă? Xander e o dulceaţă de băiat, îi duce cafea în fiecare dimineaţă lui Caymen şi o conduce la şcoală, e un băiat sensibil şi grijuliu. Nu există constant presiunea aceea cu „trecutul întunecat” al personajelor. Sunt câteva secrete la mijloc, dar nu vă temeţi nimeni nu este un criminal căutat în trei state.

Per total  cartea a fost o experienţă foarte plăcută pentru mine. M-am bucurat, enervat şi am râs alături de personaje. Vreau de asemenea că m-a ţinut în priză aşa de bine încât mă apucasem de ea joia dinaintea bacului şi am stat până dimineaţa la 5 s-o termin. Am vreun regret? Nu prea cred. De asemena iubesc faptul că editura a decis să păstreze coperta. E foarte, foarte drăguţă ♥

4,5 steluţe cu mare drag din partea mea pentru cartea asta. Chiar v-o recomand.

descărcare (1)

 

 

kisses xo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gânduri despre „Distanţa dintre noi – Kasie West

Lasă un răspuns

