onix-lux-vol-2_1_fullsize

 

Părerea mea:

Este oare posibil să iubeşti totul legat de o carte? Eu cred că tocmai mi-a fost dovedit faptul că da.

Trădări, secrete şi aşa multe momente drăguţe între Katy şi Daemon! Am murit şi înviat de vreo cinci mii de ori citind cartea. Iar am terminat-o prea repede şi iar regret, dar asta îmi dă posibilitatea să mă apuc imediat de volumul al treilea. Staţi, deja am făcut-o!

Am rămas din nou în stare de şoc, pentru că nici în acest volum nu avem parte de o relaţie oficială între cei doi protagonişti. Nu lipsesc tachinările, certurile şi împăcările cu iz de romantism, dar Katy încă îl urăşte pe Daemon şi Daemon încă o supără cu intenţie. Îmi place la nebunie faptul că autoarea a păstrat această legătură oarecum inocentă între cei doi adolescenţi. Cu toate crizele şi tot suspansul din jurul lor ei totuşi îşi păstrează atitudinile care îi caracterizează şi îi fac să fie atât de îndrăgiţi.

Că tot vorbim de legături, în cazul în care aţi citit primul volum deja ştiţi că Daemon nu s-a putut abţine să n-o salveze pe Kitten pe la o situaţie… critică. Lucru care a dus-o la crearea unei legături foarte speciale între cei doi şi care îi pune în faţa unei problematici destul de usturătoare: o iubeşte Daemon pe Katy cu adevărat sau e doar efectul legăturii care ar trebui să dispară curând? Ei, n-am să vă spun eu asta, pentru că o să descoperiţi singuri.

Ministerul Apărării nu rămâne însă imun la tot ce se întâmplă, iar oameni ciudaţi apar şi dispar de nicăieri, dând târcoale cu intenţia să strice liniştea micului oraş în care aceştia trăiesc. Dar asta ar putea fi considerată cea mai mică problemă a lor. Pentru că prieteniile sunt în pericol, mânate de dorinţe egoiste, trădările apar de unde te aştepţi mai puţin şi vieţile lor sunt puse în primejdie la fiecare pas. Singura soluţie? Să rămână uniţi.

Băiatul nou care apare la şcoală? Am creat un fel de legătură urăsc-faptul-că-te-iubesc. Am simţit la început că ceva nu e în legătură cu el, dar poate paranoia mea e de vină să mă îndoiesc de oricine apare nou într-o poveste şi pe parcurs m-am mai calmat. Blake, pentru că ăsta e numele lui, ştie mai multe decât lasă să se vadă. Şi poate fi distrugerea sau salvarea lui Katy. Asta dacă nu intervine Daemon.

Nu vă faceţi iluzii că o să preziceţi ce s-ar putea întâmpla, pentru că ritmul alert, situaţiile limită, scăpate de sub control vă vor duce într-o lume din care vă veţi dori să nu mai ieşiţi. Accentul nu cade numai pe protagonişti şi vă veţi trezi adesea că vă rugaţi să vă întâlniţi cu mai multe momente siropoase… dar asta ar fi prea plictisitor. Iar Kitten şi Daemon nu sunt făcuţi ca să fie monotoni.

 

Încă o zi, încă o carte, şi probabil am să revin cel târziu după weekend cu recenzia volumului al treilea.

4,9 din 5 de la mine şi mă aştept la un 5 perfect de la volumul următor.

 

Prezentare

O miza uriasa, o chimie perfecta

E foarte greu sa fiu conectata cu Daemon Black…

Prin magia sa extraterestra, Daemon este hotarat sa-mi demonstreze ca ceea ce simte pentru mine e mai mult decat urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Asa ca incerc sa-l tin la distanta, desi e mai aprins ca niciodata in aceste zile reci de iarna. Dar noi avem probleme mai mari.

Ceva mai rau decat arumii se afla in oras…

MA-ul este aici. Daca descopera ce poate face Daemon si ca exista o conexiune intre noi doi, atunci sunt terminata. La fel si el.

Iar la scoala noastra a venit un baiat nou, care are un secret. Stie ce s-a intamplat cu mine si ma poate ajuta, dar pentru asta trebuie sa-l mint pe Daemon si sa stau departe de el. De parca as putea! Caci, in ciuda ratiunii, simt ca ma indragostesc de Daemon. Rau de tot.

Dar apoi totul se schimba…

Am vazut pe cineva care nu ar trebui sa mai fie in viata. Si trebuie sa-i spun lui Daemon, chiar daca stiu ca nu va inceta sa caute pana ce nu va afla adevarul. Ce s-a intamplat cu fratele lui? Cine l-a tradat?

Si ce vrea MA-ul de la ei – de la mine?

Nimeni nu este cine pare a fi.

Si nu toata lumea va supravietui minciunilor…

Produs publicat in 2015 de Leda
Data aparitiei: Martie 2015
Traducator: Roxana Claudia Olteanu
Format: 130×200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 480
ISBN: 978-606-8623-81-8

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

