Părerea mea:

Magia lucrurilor simple e o carte drăguţă şi comparativ cu unele cărţi care mi-au plăcut abia la final şi am crezut că n-o să mai scap de plictiseala de la început, aici a fost invers. Începutul a fost lent, dar m-a ţinut în priză. Lucille este o fată teribil de matură pentru vârsta ei şi ar face orice ca să îşi ţină în siguranţă surioara de 9 ani. Chiar şi să ascundă autorităţilor şi cunoscuţilor faptul că mama lor le-a părăsit şi n-a mai dat niciun semn de viaţă, deşi tatăl lor este internat într-un ospiciu. Cred, de fapt ştiu sigur, că am suferit odată cu ele.

Faptul că se angajează fix ca ospătăriţă într-un bar unde trebuie să se îmbrace destul de… incomod, ca să zicem aşa, mi s-a părut un pic exagerat. Sunt zeci de alte joburi în lumea asta, care nu presupun să treci de limita decenţei, pentru că, ştiţi şi voi, Lucille are doar 17 ani. Am trecut cu vederea peste asta, pentru că slavă cerului şeful ei este un om de treabă şi colectivul în care lucrează e format numai din fete, mai mari decât ea, ce-i drept, dar care sunt dispuse să o ajute cu tot ce le stă în putinţă.

Pe de altă parte ea îl iubeşte în secret pe Digby, fratele geamăn al prietenei sale pe nume Eden, deşi acesta e angajat într-o relaţie serioasă de ceva vreme cu o altă fată. Am apreciat faptul că Eden a fost sinceră faţă de Lucille şi a rugat-o să stea departe de Digby, pentru că e prea mult haos în viaţa ei la momentul actual, iar asta numai l-ar trage în jos pe băiat. Lucille a înţeles asta, doar că el nu a părut să bage de seamă.

Şi de aceea ceea ce nu mi-a plăcut deloc şi a tras de păr realismul din cartea asta, a fost atitudinea lui Digby faţă de Lucille. Ba o ajuta şi îi dădea speranţe, ba dispărea şi nu mai dădea niciun semn. Nici ea nu făcea mare lucru ca să îl facă să îşi dea seama că e îndrăgostită de el (mai ales că e precizat un interval destul de mare de timp de când îl iubeşte, deci mi-aş fi imaginat că el o să se prindă mai devreme sau mai târziu). Însă nu.

Am trecut cu mult de jumătatea cărţii şi nu era niciun fel de contact între cei doi. Asta m-a lăsat un pic în aer, nu pentru că înnebunesc dacă nu văd scene fierbinţi, ci pentru că la nivel spiritual nu am simţit că se leagă ceva între ei. Caracterul lui Digby era şters, deloc conturat, părea doar o marionetă care apărea şi dispărea după bunul plac. Nu a fost nimic pătimaş sau pasional între ei. Câteva săruturi furate pe ascuns nu m-au convins.

Ştiu că este o carte de debut şi am apreciat faptul că se citeşte uşor, dar am simţit că lipsesc detalii importante, aşa cum am spus şi mai sus, şi din final. Sunt atâtea intrigi şi atâtea lucruri care n-au fost acoperite, încât parcă îmi venea să plâng. A lăsat impresia că o să urmeze volumul doi, deci nu ştiu la ce să mă aştept. Am deprins câteva lecţii de viaţă despre familie, despre prietenie în general, pentru că s-a axat mai mult pe asta. Dar voiam mai mult de la o poveste care se vrea a fi de dragoste.

Goodreads i-a acordat 3,75 steluţe, eu o să îi dau doar 3,5 pentru potenţialul care n-a fost în întregime valorificat.

Să aveţi o zi frumoasă!

🙂

 

Prezentare:

Tatal ei si-a pierdut mintile si este internat intru-n spital de boli mintale. Mama ei a parasit orasul.

Lucille il place foarte mult pe Digby Jones, dar are multe alte probleme grave pe cap decat sa se indragosteasca de fratele geaman al celei mai bune prietene a ei. Are facturi de platit si o sora mica, Wren, de care trebuie sa aiba grija. La doar 17 ani, Lucille trebuie sa se descurce cumva si sa tina familia, cat a mai ramas din ea, unita.

Magia lucrurilor simple este o lectura de inspiratie lirica, plina dorinte arzatoare care va captiva cititorii si ii va face sa sufere si sa spere alaturi de personaje. Este despre o iubire patimasa aparuta in cele mai ingrozitoare circumstante.

Estelle Laure crede in dragoste, magie si in puterea de a face fata celor mai grele incercari ale vietii. Este absolventa a Academiei de Arte Teatrale si detine un master in Scriere Creativa pentru copii si adolescenti al Universitatii din Vermont, SUA. Locuieste in Taos, New Mexico, alaturi de cei doi copii ai sai.

Produs publicat in 2016 de Epica
Data aparitiei: Martie 2016
Format: 137×207
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 288
ISBN: 978-606-8754-10-9

 

Lasă un răspuns

