True true

Queens and Kings

logo_v2.1

M-am înscris pe site în 2013. Nu a trecut foarte mult timp de atunci, însă eu consider că am făcut destule încât să ajung la o concluzie. Am vorbit cu o mulțime de persoane – mai multe decât mi-aș fi putut imagina vreodată –, am postat și câte trei capitole într-o singură zi, la o singură poveste,  am scris o mini-serie ce, să zicem, a fost destul de populară la vremea ei (am șters-o între timp, hihi), am avut parte de ”faima” asta pe care, în ziua de astăzi, o caută toți pe acel site, ș.a.

Nu vreau să luați următoarele lucruri ca sfaturi pentru că nu sunt. Majoritatea învățăturilor pe care le voi scrie aici sunt informații pe care aș fi vrut să le știu eu când am postat prima mea poveste pe Wattpad. De ce? Pentru că dacă aș fi știut ce știu acum, nu m-aș mai fi obosit/străduit…

Vezi articol original 1.423 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

